Zoeken in Tolkcontact

Terug naar boven

Crediteren kan je leren

Hoe zorgvuldig je ook te werk gaat, soms sluipt er toch een vergissing je administratie in. Vaak is dat eenvoudig op te lossen. Maar wat nou als er een fout zit in de factuur die al ingediend is? 

Als je een fout in je factuur ontdekt en je hebt hem nog niet ingediend, dan kun je de opdracht eenvoudig terugzetten op “Uitgevoerd”. Dan kun je de factuur aanpassen. Deze optie heb je totdat je de opdracht indient voor uitbetaling. 

Foutje? Bel of mail ons!
Maar wat nou als er een fout zit in de factuur die al ingediend is? Of je hebt per ongeluk twee keer dezelfde opdracht ingediend? Neem dan even contact met ons op, dan zetten wij een creditfactuur voor de onjuiste tolkopdracht voor je klaar in mijn.tolkcontact.nl. Je vindt ‘m terug in je lijst van facturen en kunt de creditfactuur zelf via mijn.tolkcontact.nl indienen bij UWV.

Eigen factuurnummer eerst toekennen
Let op: als je een eigen factuurnummer wilt toekennen, doe dat dan voordat je de factuur indient. Vergeet niet om na het indienen het bedrag zelf over te maken naar UWV. Op de factuur zie je naar welk rekeningnummer dat kan en welke omschrijving je moet gebruiken.

De opdracht waar een creditfactuur voor is gemaakt, is nu geannuleerd. De tolkuren gaan terug naar de klant. Indien van toepassing kun je nu een nieuwe (gecorrigeerde) opdracht aanmaken, de klant laten tekenen en de (juiste) factuur indienen.