Tolkcontact Teletolk
Telefonisch bereikbaar zijn voor doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking? Onze tolken Nederlandse Gebarentaal vertalen gebaren of tekst naar spraak en andersom. Voor uw medewerkers verandert er niets.

Hoe werkt het?
Met één druk op de knop op de contactpagina komt de beller terecht op uw eigen belportaal. Daar kiest de beller tussen communiceren in Nederlandse Gebarentaal of in tekst. De gebarentolk of tekstbemiddelaar vertaalt het gesprek van gebaren of tekst naar gesproken Nederlands en terug. Zo kan een doof of slechthorend persoon zonder moeite, en zonder extra kosten, bellen met uw organisatie. Wel zo toegankelijk! Voor uw medewerkers verandert er niets, zij kunnen het gesprek afhandelen zoals zij gewend zijn.
Wij geven u een knop (afbeelding) die u op de contactpagina plaatst. Achter de afbeelding plakt u een link, zodat mensen die op de afbeelding klikken naar de link toe gaan. Meer heeft u niet nodig voor Tolkcontact Teletolk.
Wilt u weten hoe het videobelportaal eruitziet? Probeer het hier dan zelf uit! Klik op de knop hieronder.
Voor wie?
Deze dienst is geschikt voor organisaties die telefonisch bereikbaar willen zijn voor doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking.
Financieel dienstverlener Alpina is al telefonisch bereikbaar voor doven, slechthorenden en mensen met een spraakbeperking dankzij Tolkcontact Teletolk.
De kosten
- Eenmalige kosten voor het inrichten van het belportaal: € 250
- Maandelijkse kosten voor het gebruik van het belportaal: € 95
De klant (de beller) hoeft niks te betalen.
(aan)Vragen?
Wilt u meer informatie over onze diensten? Onze klantenservice helpt u graag.